الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

العذراء الحامل الفصل 6حتى12بقلم منة صبرى 

انت في الصفحة 1 من 12 صفحات

موقع أيام نيوز

العذراء الحامل 
البارت السادس 
عيادة الدكتورة 
بعد دقائق من الفحص التفتت الدكتورة إلى ليل لتقول بعمليةالمدام مش حامل 
ملك پخوف وتوتر انتى ..انتى كدابة. ..انا انا حامل 
صڤعة قاسېة من ليل كانت كافية بإخراسها 
ليل پغضب جحيمى وهو يمسكها من شعرها ويصفعها أقسم بالله لو فتحتى بوقك بكلمة تانى لاقټلك ...اوعى تكونى مفكرة إن انا اهبل او عبيط هتعرفى تضحكى عليه بكلمتين وتفهميه انك حامل انا عارف يا روح أمك إن انتى مش حامل من قبل ما اجيبك هنا وعارف كمان اللعبة الۏسخة اللى انتى عملتيها فى المستشفى وانا بقى هدفعك تمن اللى انتى عملتيه ده كويس وتمن اللى تفكيرك اللى وصلك إنك تحاولى تضحكى على ليل الراوى. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
جرها ليل من شعرها خارجا بينما تقف الطبيبة خلفه مړتعبة من مظهره وهى لا تعى شيئا
الطبيبة بتهكموانا اللى كنت بحسدها على كتلة الوسامة اللى جاى معها الكشف بنفسه وكنت عمالة أشتم فى ابو كرش اللى قاعد فى البيت يا شيخ بعد عصبيته وضربه ده يغور بحلاوته المز ابن الآيه ده.
جر ليل ملك حتى وصل غرفة خاصة بالتحاليل والاشعة
ليل پغضب وهو ينظر للطبيب تعملى التحاليل عشان تعرف إذا كان قلبها مطابق لقلب عائشة او لا
ملك پخوف وتوتر ت تحاليل ايه اللى بتتكلم عنها 
ليل بملامح شيطانيةولما انتى مش عايزة تموتى لعبتي اللعبة الۏسخة دى ليه ...عرضتى حياة إنسانة بريئة ملهاش دخل بوساختك ليه .كانت كل كلمه منه تليها صڤعة قاسېة على وجهه حتى أصبح متورم تماما وأخفى ملامحها
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
ليل بنبرة شيطانية مرعبة انا حذرتك قبل كده من غضبى .صمت لتبتلع ريقه بړعب شديد منه فليل الذى امامها ليس من اعتادته فملامحه شيطانية مرعبة ونظراته مخيفة بحق فاليل الذى تعرفه كان بارد لأبعد حد يكاد ينافس برودة القطب الشمالى كان من الصعب بل المستحيل أن يستفزه أحد اويخرجه عن هدوءه ويجعله يغضب .ولكنها لا تعلم انها اذت صغيرته التى انتظرها طويلا لتأتى هى وبكل برود وتجعلها معرضة للمۏت المحتم بعد 6اشهر بسبب خطتها الدنئية.
بقلم منة صبرى 
ليل بنبرة شيطانية مرعبة وبما انك مش خاېفة على نفسك وتجرائتى وعملتى عملتك الو دى فانا بقى لو طلع قلبك مطابق لقلب عائشة هنعمل عملية بسيطة وناخد قلبك و نديه لعائشة عشان تعيش أما بقى لو مطلعش مطابق فأنا هسيب لخيالك مهمة التكفير فى اللى هعمله فيكى و بما ان شكلك وجسمك كان الدافع لده كل فانا هستمتع اوي وانا بخلى وشك الواحد يقرف يبصله واخلى جسمك ملوش ملامح .
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
رماها ليل أمام ارجل الأطباء 
ليل بحدة وأمرساعتين ونتيجة التحاليل والاشعة تكون ادامى
بعد ساعتين 
أحد الاطباء بعملية النتيجة متطابقة يا فندم 
فرح ليل بشدة لانه سيستطيع إنقاذ حبيبته ولكن وجهه لم يظهر عليه اى مشاعر 
ليل ببرود مخيف جهز أوضة العمليات وخدوها.. يلا. قال الأخيرة بصړاخ
خرجت مع ممرضتين و ورائها الأطباء وليل الذى كان يكلم نائبه فى الشركة على الهاتف هو يطلعه بأمر أحد الصفقات وانشغال الاطباء بالتحاليل والاشعة الخاصة بها فاستغلت ذلك وقامت بدفع الممرضتين وراحت تجرى بأقصى سرعة لها لتهرب رائها ليل فصړخ برجاله ليتبعوها وهو يجرى خلفها. 
خرجت ملك من المستشفى إلى الطريق وراحت تنظر خلفها بړعب لترى إذا كان أحد خلفها لتجد ليل وحراسه خلفها لتجرى إلى الطريق دون ان تنظر أمامها للتأتى شاحنة كبيرة مسرعة بإتجاهها وتصدمها بقوة شديدة وفر سائقها هاربا بينما ملك مرمية على الطريق من شكله تبدو فاقدة للحياة تماما بينما وقف ليل منصدما من ما حدث وحزين بالطبع ليس على ملك فهو بالاصل كان سيجرى لها عملية ويأخذ قلبها بل على حبيبته عائشة فحالة ملك تظهر انه من المستحيل ان يكون قلب ملك صالح لاجراء العملية .
تقدم أحد الأطباء وقام بفحص ملك ونظر لليل وقال المدام ماټت ومن هيئتها وسرعة العربية أعتقد القلب اتأذى ....عموما احنا هنعمل اللى علينا ونشوف إذا كان قلبها سليم لسه
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
بعد ساعةمن الفحص
الطبيب بعملية زى ما قلت لحضرتك يا فندم قلبها اتأذى من الحاډثة تماما ولا يصلح 
تركه ليل وخرج من المشفى واتصل بعائلة ملك لكى يقوموا بأمور الډفن
فى شقة راقية فى أحد الأبراج السكنية
داخل غرفة ذات طابع شبابى تتميز بلونها الاسود الذى يطغى فى كل جزء بالغرفة 
تتململ مريم فى الفراش لتبداء بفتح عينيها بتثاقل لتجد نفسها فى غرفة غريبة ثوانى لتتذكر ما حدث لها فتهب معتدلة على السرير لتجد نفسها لا يغطيها سوا ملاءة السرير لم تكد تستوعب ما حدث لها لتجد آدم يخرج من الحمام وهو يضع منشفة على خصره ويجفف شعره بواحدة أخرى فتسرع برفع الملاءة لتغطى جسدها 
آدم ببرود وخبث صباحية مباركة ياعروسة
نظرة

انت في الصفحة 1 من 12 صفحات